Kâr Odaklı Kobi Danışmanlığı

 

KÂR ODAKLI KOBİ DANIŞMANLIĞI

        KOBİ'lerin; Yönetim, Finans, Mali işler, İnsan Kaynakları, Satış ve Pazarlama, Üretim, İç Kontrol, Hibe, Teşvik, Devlet Destekleri gibi alanlarda işletmelerin sorunlarını ve ihtiyaçlarını tespit ve analiz ederek, işletmeye özel çözüm önerileri geliştirmek ve bu sayede büyümelerine ve kurumsallaşmalarına katkıda bulunarak sürdürülebilir bir yapıya kavuşmalarını sağlamayı hedefleyen KOBİ'nin Kârlılığını artırmaya odaklı bir danışmanlık hizmetidir.
        Hizmetimiz ihtiyaca göre üç ayrı kategoride veya tamamı birlikte tek bir projede verilebilmektedir.
 
  • Mali ve Finansal raporlama Paketi
  • Satış Pazarlama Rapor ve Analiz Paketi 
  • İşletme Yönetimi ve İnsan Kaynakları

 

HİZMET SÜREÇLERİ

 
  • Danışmanlık Hizmet Sözleşmesinin İmzalanması,
  • Müşteri İle Bizzat Görüşülerek İş Planının Netleştirilmesi Ve Hizmet Verilecek Alanlara İlişkin Toplantı Yapılması,
  • KOBİ’nin İşletme Yönetimine Dair Mevcut Durumunun Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Gelişim Evrelerini Bir Bütün Olarak Ele Alınıp, Ekonomi Ve Sektör Koşullarına Göre Değerlendirilmesi,
  • KOBİ’nin Genel Faaliyet Yapısının İncelenerek Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Sunduğu Mal Ve Hizmetlere İlişkin Analizin; Rekabet Yapısı, Satıcıların Yapısı, Müşterilerin Yapısını Vb. Hususları Dikkate Alarak Yapılması,
  • KOBİ’nin Kullandığı Teknolojilerin Analiz Edilmesi,
  • KOBİ Müşterilerinin Demografik Ve Ekonomik Yapısı İle Davranışsal Özelliklerini; Anketlerle Elde Edilen Veriler Veya Müşterinin Veri Tabanındaki Kayıtlarından İstatistiksel Yöntemler Kullanılarak Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Muhasebe Kayıtlarından İşlem Türleri Ve Hacimleri Açısından Müşteri Verimliliklerini (Maliyet Etkenliği Ve Karlılık Açısından) İstatistiksel Analiz Yöntemleriyle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Piyasadaki Talep Eğilimlerini İstatistiksel Yöntemlerle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Piyasadaki İçsel Ve Dışsal Değişim Dinamiklerini Piyasa Araştırması Teknikleri İle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Piyasadaki Ürün Veya Hizmetin; Üretim Ve Satışına/Sunumuna İlişkin Hukuki Kısıtları İlgili Mevzuatlarına Bakarak Belirlenmesi,
  • Akredite KOBİ Danışmanı, KOBİ’nin Finansal Yönetimine Dair Mevcut Durumunun Analiz Edilmesi,
  • Akredite KOBİ Danışmanı, KOBİ’nin Likidite Pozisyonunun, Finansal Ve Faaliyet Kaldıraç Düzeyinin, Varlık Kullanım Etkinlik Düzeyinin Ve Karlılık Düzeyinin Mali Analiz Tekniklerini Kullanarak Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Mali Oranlarının, Sektör Standart Oranlarına Göre Değerlendirilmesi,
  • KOBİ’nin En Yakın Rakipleri İle Mali Ve Oprerasyonel Kıyaslamasının Yapılması,
  • KOBİ’nin Yatırım Kararlarının Mali Açıdan Değerlendirilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Piyasadaki Uzun Vadeli Sözleşmeye Bağlı Rekabet Yapısını Finansal Analiz Yöntemlerini Kullanarak Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Piyasadaki Birleşme/Devralma Eğilimlerini Uygun Yöntemlerle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin İnsan Kaynakları Yönetimine Dair Mevcut Durumunun Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin İşe Alım Politikalarını Personel Seçim Kriterleri İle Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Çalışan Oryantasyonu İle İlgili Süreçlerini İnsan Kaynakları Oryantasyon Yönetimi Teknikleriyle Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Çalışan Eğitimi İle İlgili Süreçlerini Eğitim İhtiyaç Analiz Yöntemleriyle Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Çalışan Motivasyonu İle İlgili Süreçlerini Motivasyon Ölçme Araçları Kullanarak Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Çalışanlarına Yönelik Performans Değerlendirme Süreçlerini, Performans Ölçüm Kriterleri Kullanarak Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Çalışanlarının Görevde Yükselme Süreçlerini Görevde Yükselme İlkelerine Göre Analiz Edilmesi,
  • Personel Devir Hızının Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Pazarlama Yönetimine Dair Mevcut Durumunun Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Sunduğu Mal Ve Hizmete Ait Talep Yapısını Piyasa Araştırması Yöntemleriyle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Piyasa Rekabet Durumunu Rekabet Ve Rakip Analizleri Yöntemleriyle Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Piyasadaki Payını Sektör Analizi Yöntemi İle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ Müşterilerinin Beklentilerini Pazarlama Araştırma Teknikleri İle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ Müşterilerinin Memnuniyetini Pazarlama Araştırma Teknikleriyle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Piyasanın Yapısını Ekonomik Tekniklerle Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Piyasadaki Talep Eğilimlerini İstatistiksel Yöntemlerle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Pazar Bölüm/Bölümlerini Pazar Araştırma Yöntemleriyle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyette Bulunduğu Piyasadaki Fiyat Ve Fiyat Dışı Rekabet Yapısını Piyasa Araştırma Yöntemlerini Kullanarak Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Üretim Yönetimine Dair Mevcut Durumunun Analiz Edilmesi,
  • KOBİ’nin Kapasite Kullanım Oranını Üretim Yönetimi Teknikleriyle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Fire/Atık Oranını Üretim Yönetimi Kayıp Kaçak Ölçüm Yöntemleriyle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin Stok Devir Hızının Mali Analiz Teknikleriyle Tespit Edilmesi,
  • KOBİ’nin İnovasyon Yeteneğini, Yeni Ürün Geliştirme Ve Uygulama Tespit Yöntemi İle Analiz Edilmesi,
  • Analiz Sonuçlarının Bütünsel Olarak Ortaya Koyulması,
  • Analiz Sonuçlarına Göre KOBİ’nin Sorunlu Alanlarının Tespit Edilmesi,
  • KOBİ İle İlgili Olarak Tespit Ettiği Sorunlu Alanlarınönceliklendirilmesi,
  • Tespit Edilen Sorun Alanlarına İlişkin Çözüm Önerilerinin Geliştirilmesi,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmetlerden Beklenen Faydaların (Ekonomik, Teknik, Mali Boyut) Belirlenmesi,
  • Tespit Edilen Sorunların Alan Uzmanlığı Gerektirip Gerektirmediğinin Belirlenmesi Ve Yönlendirme Yapılması,
  • Sunulan Çözüm Önerilerinin Uygulanmasına Yönelik Süreçlerin Proje Kapsam Yönetimi İlkelerine Göre Tespit Ederek, KOBİ’nin Onayına Sunulması,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmetlerin Nihai Hedeflerini, Beklenen Faydalar İle Tutarlı Olacak Şekilde Belirlenmesi,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmetlere İlişkin İş Kırılım Yapısının Belirlenmesi,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmetlere İlişkin Kontrol Ve İzleme Süreçlerinin Belirlenmesi,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmetin Kapsamında Kullanılacak İç Kaynakların Belirlenmesi,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmet Kapsamında Kullanılacak Dış Kaynakların (Devlet Teşvik Ve Destekleri, Banka Kredileri, Ulusal Ve Uluslararası Fonlar Vb.) Belirlenmesi,
  • KOBİ’nin Faaliyet Yapısına Özgün Örgütsel Yapının Ve Süreçlerin Geliştirilmesi,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmetin Uygulamasına İlişkin Sürece Dair Performans Göstergelerinin Belirlenmesi,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmet Sürecinde Oluşabilecek Risklerin Ve Alternatif Çözüm Önerilerinin Belirlenmesi,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmetin Uygulama Sürecine Dair Kontrol Noktalarının Belirlenmesi Ve Değerlendirilmesi,
  • KOBİ’ye Sunulacak Hizmetin Sürdürülebilirliğini Sağlayacak İzleme Ve Değerlendirme Sisteminin Kurulması.