Türkiye’de belli bir marka bilinirliliği olan ve belli bir kurumsallığa ulaşmış olan şirketlerin, tanıtımdan danışmanlığa, yurt dışı birim kiradan pazara giriş belgelerine olmak üzere geniş bir skalada birçok enstrüman ile desteklenmeleri suretiyle
Yararlanıcıların yurt dışında e-ticarete ilişkin pazara giriş stratejileri ile eylem planlarının oluşturulabilmesi amacıyla satın aldıkları sektör, ülke ve e-ihracat odaklı raporlara ilişkin desteklenmesi hedeflenmektedir.
Yararlanıcıların yurt dışı pazaryerleri üzerinden gerçekleştirdiği dijital reklam üzerinden dönen toplam satışlarının ’sini aşmayan dijital pazaryeri tanıtım giderlerinin desteklenmesi hedeflenmektedir.
Yararlanıcıların, yukarıda anlatılan dijital pazaryeri tanıtımları hariç olmak üzere, Bakanlıkça belirlenen diğer pazarlama faaliyetlerine ilişkin giderlerinin desteklenmesi hedeflenmektedir.
Sipariş karşılama hizmeti desteğiyle şirketlerin, E-İhracat Konsorsiyumlarının, perakende e-ticaret sitelerinin ve pazaryerlerinin ilgili ülkedeki toplam e-ticaret satışlarının ’unu aşmayan sipariş karşılama hizmetlerine ilişkin giderlerinin destekl
Yararlanıcıların ürünlerinin hızlı teslimatını sağlamak ve iade süreçlerini yönetmek üzere kiraladıkları yurt dışındaki depolarına ilişkin kira giderlerinin desteklenmesi hedeflenmektedir.
Yararlanıcıların yurtdışı pazaryerleri ve bunlara ilişkin yurtiçinde yapacakları entegrasyon hizmetlerine ait giderlerinin desteklenmesi hedeflenmektedir.